poniedziałek, 25 stycznia 2016

Ariana Grande MSP ?

Cześć , Hola , Siemka ;D

No to , Hey   witam w tym poście , i dziś będziemy pisać o Arianie Grande .
Okej , jest moim zdaniem Zajefajna . Yhym. :) Teraz na MSP , ale nie teraz aktualnie to w czwaretk tydzień temu , było tło i konkurs , nowe ubrania itp. I nagle so wchodzę na Konto domaskie XD (KlaudiaSweetMovie   <------- Login ) i mówie ale fajne włosy !? Zaraz OMG to jest stylizacja Ariany .. Dobra narazie mówie nie to jakiś sen ale to nie sen,?? Dobra , nie będe się rospisywał  tylko dam pare Foteczek :)
 To Jest ta moja Ariana Grande
Przepraszam ale ja nie umiem robieć takich Stylizacji ? Jestem przecież chłopakiem. XD , ale jakoś może trochę przypomina .


 A to jest laseczka jak widać może ładna może nie ?
To jest te tło na którym jest ta ariana grande , a raczej ten " TEMAT " ?!

A to nazwa tego tematu ..Ale mam jeszcze jedną wiadomosć , jak ktoś jest fanem jednej osoby czyli "Adrianna Skoneczna"
to ona ma też nowy odcinek z MSP , o arianie Grande , ( Ps ona raczej tam wspomina o Ari...
A ja dodam ten Odcinek Miłego Oglądania :)

To jest ten odcinek jest moim zdaniem bardzo fajny ;D 
To życze miłych Feri * Pa do zobaczenia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Efekt kursora dostarczyły profilki.pl