sobota, 23 stycznia 2016

Zapoznamy Się

   Siema !

Cześć z tej Strony Reksio0123 ! Mam nowego Bloga , tak było ich dużo ale tamte nie istnieją już :)
Po 1 do będe poszukiwał redaktorów  do tego Bloga . Ale musicie się zapoznać z Regulaminem (który wymyśliłem.)

1. Nie podaje nikomu hasła do tego Blogera , bo to E-mail do mojej poczty !
2. Piszę co 2-1 dzień , tylko gdy nie ma czasu lub coś innego nie musi !
3. Nic nie przestawia w tym blogu np . Zmiana szablonu i tak...
4. Nie robie obraźliwych postów okimś , ale gdy naprawdę do będzie coś  to może .
                                                                               
To był ten Regulamin , a teraz powiem coś o sobię na msp . Mam na imie w realu Karol
mam 11 lat gram w msp 3 lata a moje aktualne konto to Reksio0123.Mam tam 21 levelek , ale nie długo mam nowy bo brakuję mi 217 tysięcy . Ale dla mnie to mało Trochę. Ale możecie mi pomagać , aż wręc proszę . A narazie nie zapraszajcie mnie do zajomych bo mam " Limit " i nie mogę . Mogę tylko mieć 330 a mam 1.144 , tak mam tyle przez tego Facebooka i Yotube bo mam Staronki i mnie zapraszali i zapraszają . Mam zamiar powiedzieć wam mój kanał na yotube : Reksiowymsp <----
To jest link. Dziś chyba to na tyle . Myślę że się podobało . Pa ;*

6 komentarzy:

  1. Spróbuję pomagać jak tylko to będzie możliwe. :)
    Msp - Bella.Sky..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Zapraszam na LA, zostałaś nominowana! :)
    Zapraszam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mała pomyłka przy nominowana powinno Nominowany ;) ale wezme udzial !
      -MSP-Reksio0123

      Usuń
  3. Hej, hej, powodzenia w prowadzeniu bloga
    Lecę na msp pomagać :D

    Jak byś chciał mnie znaleźć na msp - Switcher
    Pozdr. :3

    OdpowiedzUsuń

Efekt kursora dostarczyły profilki.pl